Află cum poți să-ți salvezi reputația online de la dezastru!

brnd

Treaba ta, ca lider de succes, este să protejezi atât reputația ta, cât și reputația companiei tale. În momentul în care zvonurile şi dezinformările încep să circule, acestea vor apărea în căutările online legate de afacerea ta și este posibil să distrugă tot ce ai clădit în timp.Keith Wyche, expert în conducerea afacerilor, este de părere că antreprenorii trebuie să realizeze că tot ce fac, tot ce spun și tot ce scriu poate fi descoperit și vizualizat în orice moment.

Regulile stricte și comportamentele care seamănă cu acelea ale unui robot pot fi folositoare la un moment dat pentru cei care îți urmăresc activitatea pe rețelele de socializare, dar de asemenea, ajută oamenii care se ocupă de aceste post-uri, spre a evita erorile. Problema este că regulile impuse, rigide, vor face ca post-urile companiei tale să pară prea seci și plictisitoare. Când vine vorba despre social media, originalitatea este un lucru necesar, dar și riscant.

Ce poți face în momentul în care reputația ta online a fost afectată (indiferent dacă asta s-a întâmplat din cauza altora sau din vina ta)? Chit că este vorba de un scandal în care ai fost implicat  brusc sau doar o mică discuție legată de un anumit argument, reputația ta are tot timpul de suferit.

http://waldviertler-neurofruehling.com/?m=200805 Nu ascunde greșeala și recunoaște ce s-a întâmplat

Trebuie să recunoști că în momentul în care un posibil viitor angajat sau client va fi interesat de afacerea ta, primul lucru pe care îl va face va fi să caute mai multe informații pe Google. Așa că cel mai bine este să spui de la bun început ce zice lumea despre compania ta, care este adevărul și ce faci pentru a rezolva situația. Poate că nu îți place să vorbești despre astfel de lucruri, dar dacă vrei să dai dovadă de profesionalism, atunci este indicat să fii tu acela de la care clientul află anumite zvonuri și nu din ale părți.

http://creativepropertyuk.co.uk/wp-login.php?action=logout Cere-ți scuze, dacă este nevoie

Uneori, ești responsabil pentru greșelile de care toată lumea vorbește. Cel mai bine este să-ți ceri scuze cât mai repede posibil pentru a nu da impresia că habar n-ai despre ce este vorba. De asemenea, încearcă să scazi din orgoliul pe care îl ai. Poate că ești cel mai important om din companie, dar acum este momentul să lași capul în jos și să  încerci să recâștigi încrederea oamenilor. Acceptă feedback-ul și consecințele pentru ceea ce s-a întâmplat. Nu contează că trebuie să renunți la mândrie. Dacă vrei să-ți salvezi afacerea, acum este momentul să cedezi.

http://nohasslelisting.com/idx/mls-5639026-311_e_desert_hills_drive_desert_hills_az_85086 Reputația ta va avea de suferit doar dacă lași să se întâmple asta

Nu este ușor să menții mai multe relații de afaceri. Nu vorbim aici despre acele postări pe Facebook sau pe Twitter; vorbim despre relații care sunt cu adevărat importante. Trebuie să  arăți că îți pasă și că te implici, pentru că relațiile şi reputația nu trebuie lăsate la voia întâmplării.

După ce ți-ai stabilit un anumit nume, atunci lucrurile vor funcționa de la sine. Totuși, dacă reputația ta de succes a fost afectată de o greșeală, trebuie să depui un efort pentru a reveni la statutul pe care îl aveai. Asta înseamnă că promisiunile mici pe care le-ai făcut contează, deci nu uita că menținerea unei reputații înseamnă discernământ  și disciplină. Relațiile de durată sunt bazate pe timp, intensitate, încredere și reciprocitate. Cu cât toate acele legături de afaceri devin mai puternice, cu atât reputația ta va deveni mai bună.

Analizează ce s-a întâmplat și fă-ți un plan

După ce ai acceptat consecințele lucrurilor care s-au întâmplat, este timpul să faci un pas înapoi și să-ți analizezi compania. Gândește-te ce a mers prost și ce puteai face diferit. Acum este timpul să faci un plan pentru a te asigura că nu vei mai repeta greșeala. Vrei succes? Atunci comportă-te exemplar și cu grijă. Gândește în afara cutiei, gândește necenzurat, îndrăznește să faci lucrurile altfel, chiar mai bine decât le făceai înainte și anunță pe toată lumea de schimbările care o să apară.

Cel mai important lucru este să te ții de planul tău! Whyche consideră că în momentul în care ai zis ce o să faci, trebuie să demonstrezi că ești în stare să te ții de promisiune – “Asta am zis că o să fac și acum chiar se întâmplă!”

cheap azulfidine SEO și iar SEO!

Permanența unui website crează o provocare mare pentru partea ta de branding: odată ce informația negativă este acolo, este extrem de greu să o elimini. Cel mai bun mod de a controla content-ul este să fii tu acela care se ocupă de partea de social media (sau o persoană de încredere). Nimeni nu va verifica dincolo de primele 1-2 pagini pe Google și dacă nu apari acolo, atunci nu mai contează că te aflai pe pagina 20.

Dacă îți creezi o prezență relevantă pe social media, atunci asta îți va garanta că vei apărea în căutările de top de pe Google și că vor fi acele informații pe care vrei ca oamenii să le afle despre tine. Blogurile, de exemplu, sunt folositoare pentru că sunt updatate constant, însă cele mai bune sunt blogurile ce conțin filmulețe, pentru că acestea apar primele în căutările de pe Google. Evident, este bine ca firma ta să aibă profile pe Facebook, LinkedIn sau Twitter deoarece și acestea sunt des căutate și nu strică niciodată să fii menționat în câteva publicații online.

“Repară” repede reputația lezată, care iese tot mai mult în evidență

Nu ai reușit să te ții de promisiuni? Te-ai făcut de rușine? Nu-i nimic, pentru că nu ești singurul care pățește așa ceva. Toată lumea face greșeli, însă cel mai important este următorul pas după ce ai “călcat strâmb”. Antreprenorul Mike Muhney sfătuiește oamenii de afaceri să înceapă “vindecarea” reputației răspunzând la următoarele întrebări:

Cine ești?

Ce ai făcut și mai ales, ce NU ai făcut?

Ce trebuie făcut pentru a corecta greșeala?

Dacă este nevoie, cere părerea unui prieten sau a unui profesionist, pentru a afla cu exactitate unde nu ai procedat bine și pentru a înțelege ce trebuie să faci pentru a îndrepta situația. Poate că este nevoie să apelezi la oameni noi sau poate că este nevoie să schimbi toate procedurile pe care le aplici pe social media, dar cel mai important este să fii disciplinat și serios în privința noilor tactici.

După ce lucrurile au început să meargă mai bine, cere feedback. Discută constant cu clienții pe care îi ai despre progresul făcut, pentru că asta arată dorință și devotament față de schimbările promise. În lumea online, reputația lezată poate fi greu de corectat. Însă nimic nu este imposibil. Brand-ul tău poate supraviețui dezastrului. Important este modul în care te ocupi de această revenire de succes!